Webstock

Sandwich "pe gustul meu"

Cristina - Diva in Bucatarie, ne-a provocat la un concurs : "Gaseste reteta sandwich-ului perfect !". Mi s-a intamplat ca in postura mea de turist :),  sa apelez la sandwich-uri pentru a-mi potoli foamea... Cele din Italia insa, m-au cucerit!... mi s-au parut cele mai variate, interesante si de fiecare data inedite - alias Panini!!! Le gasesti oriunde si oricand, gata sa vina in intampinarea unui "turisto vero" :). Combinatia unuia insa, era ... "pe gustul meu" :) !!





Ingrediente :

- branza tartinabila
- rosii uscate
- masline mixte
- frunze verzi (patrunjel, bususioc, baby spanac, etc..)
- salam crud-uscat/ somon afumat/etc...

Ingredientele le-am adaptat cu cele de pe la noi...in rest de povestit nu sunt multe....o paine potrivita taiata in jumatate ( o prefer cea cu seminte...:)), unsa , in functie de foamea fiecaruia :) cu branza tartinabila din plin sau nu :), peste care se adauga rosiile uscate taiate fasii lungi, maslinele fara samburi, patrunjel si salamul (crud-uscat de la Cris-Tim)... la fel taiat fasii subtiri.


Cealalta jumatate de paine am stropit-o cu uleiul  de masline din borcanul de rosii uscate, cu gust de usturoi  si plante aromatice.


Enjoy!!




Comentarii

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca e facut special pentru mine. Abia astept sa il incerc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super Cosmina!!Ma bucur ca ti-a placut! Multumesc pentru vizita!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Sponsor

Webstock