Clatite cu dovlecei

Uite ca bate la usa sezonul legumelor!! Deci sa ne pregatim :)). Asa ca, voi incepe prin a va prezenta aceste clatite gustoase cu dovlecei care merg de minune cu o salata, oricare ar fi ea, dar in special cu o salata de rosii si avocado!!



Ingrediente:

150 gr.faina
1 lingurita praf de copt
1 ou
310 ml lapte
1 dovlecel dat prin razatoare
ulei de masline

Se amesteca intr-un bol faina cu praful de copt. Se adauga sare dupa gust. Facem o gropita in centru. Se bate oul cu laptele si se adauga peste faina.

Amestecam bine si apoi adaugam si dovlecelul.

 Incingem o tigaie la foc mediu. Punem ulei in tigaie si coacem clatitele cca 3 min pe fiecare parte.

Le scoatem pe o hartie absorbanta ca sa-si scurga exesul de ulei si servesc calde, daca nu mai puteti rabda de pofta, dar si reci :)!!



Pofta mare!!!

Comentarii

  1. Imi inchipui ce bune au fost!Imi place dovlecelul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am mai vazut reteta pe bloguri, dar eu nu am facut-o niciodata... Dar la cat de bine ti-a iesit si tie... neaparat trebuie sa ma pun pe facut.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona deobicei stiu de pe unde iau retetele,dar aceasta reteta o am de ceva timp salvata,dar am salvat doar ingredientele :). Ne-a placut foarte mult!!!si le recomand!!Pupici!

      Ștergere
  3. Imi place tare mult cum arata! Buna idee, ne place dovlecelul! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaaaa,imi plac foarte mult.Eu si iarna fac,am dovlecei la congelator.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Dia!O idee buna cu congelatorul,ar trebui sa o aplic si eu!:)Pupici!

      Ștergere
  5. Iubesc dovlecelul, iar in varianta asta nu poate fi decat yummy...!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Food Bloggers
Food Bloggers