Biscuiti integrali cu miere

Recent mi-am cumparat cateva forme dragute  cu animalute pentru biscuiti. Eram nerabdatoare sa le incerc si sa vad reactia copiilor. Am optat pentru acesti biscuiti integrali cu miere: gustosi si sanatosi :).



Ingrediente:

250 faina integrala (eu am folosit 200gr.faina alba si 50 gr. tarate)
3 linguri de miere
60 gr. ulei de masline
1 ou
1 plic zahar vanilat
1 lingurita de praf de copt
2-3 linguri de lapte

Intr-un vas amestecati oul cu mierea si zaharul vanilat.

Adaugati treptat faina si praful de copt.

Continuand sa amestecati adaugati si uleiul putin cate putin pentru a-l incorpora in aluat mai usor.

Daca simtiti ca aluatul este prea dur pentru a fi intins adaugati 2-3 linguri de lapte.
Incalziti cuptorul pana la temperatura de 200 de grade.

Aluatul obtinut il intindeti ajutandu-va si de faina (grosime cca 0,5 cm) si cu ajutorul formelor "am dat viata" acestor biscuiti :).



In cuptor se tin cca 15 minute, pana cand biscuitii prind un pic de culoare.

Pofta mare!!


Comentarii

  1. Astia sunt ca biscuitii aia Ditza? Imi placeau aceia ;) O sa-i incerc si eu! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anto nu-i stiu pe ai Ditza..:(,incearca-i,o sa-ti placa:)!Pupici!

      Ștergere
  2. Uite hotul!! Cred si eu sa nu se mai poata abtine..
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simo,daca l-ai fi vazut cum nu avea rabdare David...:) si cand faceam poze se baga sa tot ia cate unul :)!

      Ștergere
  3. Mi-am luat si eu forme pentru prajituri. Cred ca am sa fac si eu biscuitii tai - sa le inaugurez.

    RăspundețiȘtergere
  4. Irezistibili si nu numai pentru copii!Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Flory iti dau dreptate :) si noi adultii nu ne dam la o parte!!

      Ștergere
  5. Miere si tarate!Sanatosi si gustosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Teo,incerc sa le ofer copiilor ceva bun si sanatos!!Pupici!

      Ștergere
  6. Hmmm si eu sunt copil, vreau si eu!!! Arata foarte bine!! Sarbatori fericite!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Adela!Sarbatori frumoase si tie alaturi de cei dragi!!

      Ștergere
  7. Paste fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Cristina!Si tie la fel iti doresc Paste fericit!!

      Ștergere
  8. Iti doresc din inima, sarbatori pascale cu pace si sanatate, alaturi de cei dragi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela iti multumesc din suflet!!Sarbatori frumoase si tie!!

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Multumesc Haplea!!Sarbatori frumoase si tie alaturi de cei dragi!!

      Ștergere
  10. Buni si sanatosi!
    Paste fericit tie si celor dragi tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Viviana buni si sanatosi!!Sarbatori fericite!!

      Ștergere
  11. Neatza, Miha!
    Am venit sa fur si io niste ursuleti pentru piticii mei :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place aluatul, cu siguranta ii voi face si eu pt. Tudor ;-)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Food Bloggers