Salata de sfecla cu nuci

O salata sanatoasa, plina de vitamine pe care o puteti face in post, dar si in afara acestuia :)!! Daca o doriti de post puteti folosi ulei de masline sau maioneza vegetala. 

Ingrediente:

5 sfecle medii
150 gr.nuci 
5 catei de usturoi
maioneza

Am copt sfecla in cuptor, dar evident o puteti si fierbe. Mie gustul sfeclei coapte imi place mai mult, dar gusturile nu se discuta :).
Am curatat-o frumos de coaja si am dat-o prin razatoarea mica.

Nucile le-am maruntit bine cu facaletul.
Am adaugat usturoiul pisat si maioneza
Am amestecat bine toate ingredientele si am adaugat sare si piper dupa gust.

O puteti servi oricand vi se face pofta sau foame :)!

Pofta mare!!!

Comentarii

  1. O combinatie care imi place tare mult!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. O combinatie pe gustul meu. N-am mancat niciodata, dar cu siguranta o voi proba! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata ... imi plac mult ingredientele si-mi place cum ai spus ca farimini nucile cu facaletul... Hi, hi... asa spuneam si noi acasa, cind m-ai punea mama mina pe facalet... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela sunt si eu moldoveanca la origini :).Pupici!!

      Ștergere
  4. Inca nu am incercat combinatia, sunt tare curioasa!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ade incearca sigur nu vei ramane dezamagita!!Pupicei!!

      Ștergere
  5. O combinatie interesanta! Ador sfecla rosie. Cu nuci înca nu am probat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maya incearca si iti garantez ca o sa-ti placa :). Merci pentru vizita!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Food Bloggers
Food Bloggers