Biscuiti scotieni cu fulgi de ovaz


Neata!!!Ce ziceti de cativa biscuiti deliciosi in dimineata aceasta la o cana de cafea sau de ceai ca sa ne facem ziua mai frumoasa :))?!!! 



Ingrediente:

150 g unt
90 gr. zahar
zahar vanilat
140 gr. faina
fulgi de ovaz
gem (optional)


Am amestecat untul la temperatura camerei cu zaharul si zaharul vanilat, pana am obtinut o compozitie pufoasa!

Se adauga faina şi se amesteca bine.
Din aluatul obţinut se fac bile de mărimea unei nuci. Se tavalesc aceste bilute prin fulgii de ovaz.
Recunosc, mie mi-a fost frica sa nu ramana in forma rotunda si le-am aplatizat, dar am lasat si doua bilute pentru proba...am zis totusi sa incerc si asa cum spune reteta originala (una se si vede in imaginea de mai jos :).)
Se tin la copt (evident cu cuptorul bine incalzit in prealabil) la 180 grade timp de cca 15 minute. 

Rezultatul ... a fost cam acelasi...in timpul coacerii s-au aplatizat si cele doua bilute :)).
Se scot din cuptor si ii puteti servi si cu gem pentru cine prefera!!!


Pofta mare !!!

Comentarii

  1. Arata foarte bine. Am sa fac reteta chiar astazi, mai ales ca am tot ce-mi trebuie pentru ea. Spre norocul meu, caci aici duminica nu e nici un magazin deschis unde sa pot face cumparaturile. Am sa revin cu un nou comentariu. Weekend placut in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super arata!!!! Pot fura o bucatica??
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ma servesc cu un biscuite, chiar daca a trecut micul dejun!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu zic da!!!Vreau si eu biscuiti asa buni, sa servesc la cafea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau si eu, langa cappuccino, dimineata!! Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ade am pentru toti asa ca e bine sa ne tinem companie!!Pupici!

      Ștergere
  6. Superbi! Si imbietori....Like:)!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Deliciosi cu fulgi de ovaz!Trebuie incercati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teo incearca-i cu siguranta o sa-ti placa!!Pupici!

      Ștergere
  8. Asa cum am promis, am facut reteta astazi si a iesit super. A mers foarte repede si am reusit sa nu fac prea mare dezastru in bucatarie. :)) In cel mult 25 de minute am fost gata :P. Mai mult timp mi-a luat sa fac poze la tot pasul :)).Multumesc mult pentru reteta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Shanyka am vazut ca ai fost harnicuta!!!Ieri le-ai si postat :))Ma bucur mult ca ti-au placut!!Pupici!!

      Ștergere
    2. Pai cum sa nu...crezi ca am rezistat :P Si merg si la un pahar cu lapte, ca eu nu beau cafea :) Deliciosi!

      Ștergere
  9. Ce mult imi plac biscuitii tai! pup

    RăspundețiȘtergere
  10. La fix! Nu stiam ce sa-i mai fac piticului pt pachet!!! Arata excelent!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Food Bloggers