Webstock

Ciorba de perisoare

Pentru pranz va propun aceasta ciorbica de perisoare, ca sa ne incalzim un pic si sa mai uitam de viscolul de afara!!!


Ingrediente perisoare:
1 kg. piept de pui
1/2 ceasca orez
1 lingurita gris
2 linguri pesmet
1 ou
sare,piper,patrunjel

ingrediente supa:
1 ceapa
1 morcov
1 pastarnac
1 telina mica
1/2 kg suc de rosii
patrunjel
1/2 lamaie
2 cartofi

Legumele se toaca marunt sau se dau prin razatoare si se pun la fiert intr-un litru si jumatate de apa.

Tocam pieptul, dupa care adaugam celelalte ingrediente : orezul,grisul,pesmetul,oul si sare si piperul dupa gust. La sfarsit adaugam si putin patrunjel tocat marunt.

Formam perisoare rotunde si le adaugam in supa.

Cand perisoarele si legumele au fiert se adauga sucul de rosii si il lasam sa mai fiarba inca 5-10 minute.

Inainte de inchide aragazul adugam suc de lamaie dupa gust si patrunjel tocat marunt.


Pofta mare!!

Comentarii

  1. Imi place foarte mult ciorba de perisoare! Vin la masa, ma primesti?
    Pupicei :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu, si eu... dar ma autopoftesc la cina... Hmmm, ce merge o portioara pe frigul de afara... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am venit la masa!!! :) Delicioasa este ciorbita ta! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca nu mai ai imi fac singura xa mi-ai facut pofta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Teo am facut loc pentru toate invitatele mele de onoare asa ca esti binevenita la o portie :))Pupici si multumesc pentru vizita!!

    RăspundețiȘtergere
  6. O ciorba ce o mananc cu drag oricand! tare bine arata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare apetisanta mai e o ciorba ca a ta pe frigul asta!...si un ardei iute!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Sponsor

Webstock