Webstock

Placinta cu branza la tigaie

V-am mai spus si in alte postari ale mele ca lactatele si in special branza, in familia mea ocupa un prim loc in clasamentul preferintelor. De aceea orice reteta ce contine branza este pe placul nostru. Una din aceste combinatii sunt placintele. Astazi o sa vi le prezint pe cele la tigaie!!



Ingrediente:

Pentru aluat
0.5 litri de chefir
650 gr.faina
un ou
1/2 lingurita de bicarbonat
1 lingurita rasa de sare
ulei


Umplutura:

800 gr. branza
2 oua
sare


Aluatul obținut trebuie sa stea la frigider cam o ora.
Dupa ce am scos aluatul din frigider am folsit aceeasi tehnica ca la placinta cu dovleac . Ulterior dupa ce am urmat toata procedura, impartitul aluatului, unsul cu ulei am trecut la umplutura. Umplutura am obtinut-o prin amestecarea branzei dulci cu ou si sare.

Foaia intinsa am uns-o cu branza si am rotit-o ca in imaginile dea mai jos:



Am incins uleiul in tigaie si am prajit placintele pe ambele parti la foc mic.



Din pacate nu am reusit sa fac poze la toate placintele deoarece nu reuseau sa ramana in farfurie cand le scoteam din tigaie :))!!!

Pofta mare!!!!

Comentarii

  1. Imi face pofta placinta ta, dar ce de munca e cu foile astea! ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata placinta! Mama imi facea mereu bunatatea asta. O grozavie. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna! Imi place! Si noua ne place branza! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sorellina mi-ai facut o pofta cu placinta asta de innebunesc. Daca as avea un aragaz la servici acum m-as apuca de facut:P
    Te pupic si promit sa fac si eu

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place consistenta aluatului,cred ca e foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu fac placinte in tigaie, insa nu asa, dar merita incercata si varianta ta , par foarte delicioase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A-si vrea sa stiu c faceti d-voastra asa nu vreau.

      Ștergere
    2. Scuze Anonim, dar nu inteleg mesajul. Multumesc

      Ștergere
  7. La placinte inainte,asa ca uite-ma,am aparut.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pfiuuuu...sa nu o vada cineva ca acum ma trimite in bucatarie sa-i fac :)))))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Liliana e de munca,dar e importanta placerea de final :))

    RăspundețiȘtergere
  10. @Antonina asa e e o grozavie,la noi placintele sunt in topul preferintelor :))Pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Sorellina sa te vad la treaba draga si normal astept sa ma chemi si pe mine sa le testez :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Merci Teo!Iti trimit si tie virtual sa te convingi ca e buna :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Fancy atunci nu ramane decat sa o pui in practica :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Viviana au fost delicioase,farfuria goala vorbeste de la sine :))Pupici si merci pt vizita!

    RăspundețiȘtergere
  15. Dia,merci pentru vizita!!Pupici
    @Bucate apetisante,merita tot efortul :))
    @Flory:Cand testezi astept comentariul tau!
    Weekend placut tuturor!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte apetisanta placinta ta.Mmmm.....mi-ai facut o pofta...Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. O bunatate! Ceva asemanator se gateste in Ardeal.. Soarca si bunica ne pregatesc asa ceva.. Cu telemea sau cu telemea si marar. Mmmm... ce pofta mi-ai facut! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Simona aceasta bunatate o face si mama mea si soacra mea.Ele fac si cu cartofi si cu varza!!!O seara frumoasa iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Mulțumesc mult pentru rețetă, au ieșit DELICIOASE!!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere Anastasia!!Multumesc mult pentru vizita!!O zi mununata sa ai!!!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Sponsor

Webstock