Webstock

Cartofi crocanti la cuptor

Ce ziceti de o alternativa la clasicul :cartofi la cuptor!!! ?? :))




Ingrediente:
cartofi
pesmet
ulei de masline
usturoi
rozmarin
sare

Am curatat cartofii,i-am spalat si taiat cubulete.

I-am "aruncat" intr-un vas cu apa si i-am fiert  aproximativ 5-7 minute.

I-am scurs si am adaugat peste ei ulei, sare, rozmarin, pesmet si usturoi dupa gust. Am amestecat bine toate ingredientele si i-am lasat in pace si liniste :)) pentru 15 minute ca sa absoarba cartofii toate aromele.

Am pregatit o tava tapetata cu hartie de copt si am incins cuptorul la 180 grade. Am lasat tava la cuptor aproximativ 25 -30 de minute pana s-au rumenit frumos :)).

Nu va spun cu ce sa-i serviti ca stiti voi cu ce :))!!

Pofta buna!!!

Comentarii

  1. Intr-adevar sunt buni cartofii fierto-copti cu ulei, si rozmarinul merge bine , dar faza cu pesmetul n-o stiam, o sa incerc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu n-am pus pesmet pana acum. O sa incerc si eu . pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu fac la cuptor,dar taiati pai.Acestia ai tai arata foarte bine.O seara buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Liana si eu am descoperit recent aceasta combinatie si am zis ca trebuie neaparat impartasita :))Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Antonina neaparat incearca , e ceva diferit :)!!pup

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Webstock