Rosii uscate la cuptor

Duminica ma "plimbam" prin piata pentru a-mi face aprovizionarea si observat pe o taraba ROSII!!! Si nu orice fel de rosii, dar din alea lunguiete!!!...."perfecte pentru a fi uscate!!" m-am gandit :)!!si cum la oras nu ai alte optiuni,posibilitati... le-am uscat in cuptor!!!Eu sunt innebunita dupa rosii uscate, conservate in ulei de masline si cu cativa catei de usturoi.... asa ca am cumpartat cateva kilograme si am fugit acasa si m-am pus pe treaba!!!Sunt mai mult decat perfecte pentru salate,bruschette, paste si lista poate continua cu usurinta....:))).
Ingrediente:
rosii
sare
oregano uscat
busuioc uscat
ulei de masline
usturoi



Rosiile erau destul de mari asa ca mi-am permis sa le tai in patru.
Am scos semintele si le-am asezat frumos in tava din dotare tapetata cu hartie e copt.

 Le-am condimentat cu sare (optional puteti folosi si zaharul daca vi se par rosiile mai acrisoare),oregano si busuioc si stropit cu putin ulei de masline.

Le-am tinut in cuptor timp de 1 ora si jumatate la 150 grade.

Dupa ce s-au uscat le-am pus intr-un vas de sticla cu capac si am aruncat peste ele usturoiul taiat si ulei de masline (nu e nevoie sa le cuprinda daca aveti de gand sa le tineti pe termen scurt)!!.


Am agitat un pic toate ingredientele si le-am pus in frigider la "pastrare".

Pastrarea a durat pana a doua zi cand pur si simplu au fost devorate in doi timpi si trei miscari :))!!

Pofta buna!!



Comentarii

  1. sunt fff bune , insa nu am incercat niciodata sa le usuc eu :) , dar anul viitor sigur voi incerca!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. un mare like!! eu mai pun ceva p-acolo dar sunt bune rau oricum!! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicioase!Imi place ca le-ai pastrat mult timp:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu le ador,nu-mi lipsesc din casa niciodata pentru ca ....le cumpar mereu!Stii in Italia nu lipsesc de la antipasto impreuna cu alte "sott'olio".Felicitari ca le-ai facut in casa,arata foarte bine!
    Pupici si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat intr-adevar sunt delicioase!!credema ca dupa ce le faci o data, nu te mai opresti :))!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci Anto!!Din pacate aparatul meu nu e atat de performant si nu reusesc sa fac poze perfecte cu el :((pe cat mi-as dori eu :)).Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci Teo ,merci Petronela!!!Pupici si o zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si noua ne plac foarte tare, iar anul asta am incercat si eu sa fac in casa si au iesit foarte bune! Imi place blogul tau. Te pup

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Food Bloggers
Food Bloggers