Webstock

Melcisori dulci cu branza si gem (fructe)

Dupa cum v-am mai spus si intr-o alta postare de a mea, la mine in casa, branza este alimentul de baza si lipseste foarte rar din frigider. In special baietelul mai mare o  adora !!... asa ca retetele cu branza sunt la putere :)).Astazi am facut aceste placintele-melcisori dulci cu branza si gem de cirese (in cazul meu),dar voi puteti folosi si fructe proaspete gen capsuni, zmeura,visine,cirese (cele mai suculente) sau chiar congelate daca nu mai e sezonul . O reteta rapida la indemana fiecaruia,sigur va veti convinge!!!!



Ingrediente:

250 grame - branza grasa de vaci
3 oua
250 grame faina
sare un varf de cutit
4-5 linguri de zahar
1/2 lingurita bicarbonat
fructe proaspete/gem/fructe congelate


E de preferat sa folositi branza de vaci crema, nu pe cea gen Napolact. Insa daca aveti doar branza mai grunjoasa, puneti-o in mixer sau treceti-o prin sita.

Amestecati branza cu 2 oua,zaharul si sarea.

Cand ati obtinut o compozitie omogena adaugati faina, bicarbonatul. Veti obtine un aluat moale, usor lipicios.

Aluatul obtinut il impartim in doua bucati.
Pe masa de lucru presaram faina si intindem aluatul ( o grosime aproximativa de 0,5 cm) si adaugam fructele.

Se ruleaza aluatul si se taie in bucati de aproximativ 1.5-2 cm.

Bucatile obtinute le asezam pe o tava cu hartie de copt. Deasupra daca doriti mai presarati putin zahar.

Aceeasi procedura o aplicam si pentru a doua parte de aluat. (eu am facut-o fara fructe pentru cei care nu le prefera,dar rezultatul nu m-a multumit).

Coacem placintelele in cuptorul in prealabil incins timp de 20 de minute la 190 de grade . Inainte cu 5 minute le ungem cu ou pentru a avea aspectul auriu.

Pofta maaaaaare!!!!

Comentarii

  1. interesanta reteta,arata bine,trebue incercata,pot sa gust putin?

    RăspundețiȘtergere
  2. Grozavi melcisorii,FB!Daca am avea timp pentru toate...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ina esti invitata mea!!!Cu siguranta nu vei ramane dezamagita :))Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Teo!!Da....din pacate timpul asta nu prea tine cu noi ...:((.O zi frumoasa iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. melcii din tava sunt ai meeeeei!!!!!...am spuuuuus.....sa nu se atinga nimeni de ei!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. O ce bunatate! Cu siguranta mi-ar placea! pup si un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca sunt foarte buni melcisorii, ii pun pe lista de asteptare :)

    RăspundețiȘtergere
  8. weekend placut si voua!!va multumesc pentru vizita!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. O, ce desert bun trebuie sa fie...Daca esti cumva interesata de un schimb de linkuri, anunta-ma.Imi place blogul tau!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Sponsor

Webstock