sâmbătă, 29 decembrie 2012

Salata "Suba"

Rasfoind toate retetele, de fapt pozele retetelor facute pana acum, insa nepublicate pana la data de astazi :(, am dat de aceasta salata , care se potriveste perfect pentru masa de sarbatori si nu numai.... Eu o stiu din copilarie, dar ultimii ani am cam neglijat-o.... Anul acesta in schimb am "regasit-o". Enjoy!!!


Ingrediente 4-5 persoane - 2 farfurii:

1 buc.scrumbie marinata
1 buc. medie ceapa
3 cartofi
3 morcovi
2 oua
o sfecla mare
maioneza
sare si piper

Incepem pregatirea acestei salate prin fierberea legumelor (cartofii,morcovii) si oualelor. Sfecla am copt-o la cuptor, mi se pare mult mai gustoasa, dar voi o puteti fierbe.
Dupa racire se curta de coaja si se trece la prepararea efectiva a salatei.
aici am copt mai multa sfecla si pentru alte retete :)

Pentru pregatirea salatei ne vom ajuta si de o razatoare cu gauri mari.

Fundul farfuriei il tapetam cu pestele marinat taiat cubulete mici si curatat in prealabil de toate osisoarele. Pestele va fi urmat de ceapa. Acest strat de ingrediente nu se sareaza in schimb mie imi place sa il stropesc cu putin ulei in loc de maioneza.(din pacate nu am poza pentru aceasta etapa :( ...)
Urmatorul stat va fi de cartofi urmat de cel de morcov, ambele legume date prin razatoare, strat care va fi uns cu maioneza.
Ultimul strat este  format din oua si sfecla care la fel va fi uns cu maioneza.

Intre straturi adaugati sare si piper, dar va recomand nu foarte mult...
Salata se tine la frigider cateva ore inainte de servire.


Pofta buna!!!

28 de comentarii:

  1. Eu o stiu drept salata "mimoza"...foarte buna!
    La multi ani! Noul an sa fie plin de bucurii!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina o avea si alte denumiri,dar important e ca are un gust inconfundabil :). La multi ani si tie si mult succes!!!

      Ștergere
  2. Este salata care-i place mamei mele!
    Sarbatori frumoase iti doresc!
    Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Dia si tie la fel iti doresc un an plin de impliniri!!Te pup!!

      Ștergere
  3. Tare bine arata salata ta! Iti doresc un Nou An Plin De Realizari!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Buburuza Bubu!!La multi ani si un an nou plin de bucurii iti doresc!!

      Ștergere
  4. Am auzit de ea, inca nu am incercat-o. Pare buna.
    Un An Nou fericit!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandrina trebuie sa o incerci neaparat!!Multumesc sitie iti doresc un An bogat si plin de evenimente frumoase!!

      Ștergere
  5. Imi place mult reteta, multumesc!
    Sarbatori fericite.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina iti multumesc si eu pentru vizita!La multi ani in acest nou an si multa sanatate!!

      Ștergere
  6. Ce mult imi place!!!Am auzit de ea dar nu am facut-o niciodata. O fac sigur . Iti doresc un an bun cu sanatate si numai realizari! La multi ani!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nicoleta incearc-o, o sa-ti placa cu siguranta!.Multumesc pentru urari!La multi ani si tie in noul an!!

      Ștergere
  7. O salata delicioasa!! Sa ai ai un an nou minunat si plin de impliniri pe toate planurile!

    RăspundeţiȘtergere
  8. La multi ani!!!Un 2013 plin de impliniri si bucurii!!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Haplea!!!Tot ce-ti doesti sa ti se intample in acest an 2013!!

      Ștergere
  9. La multi ani Mihaela!! Sa aveti parte de sanatate, fericire si realizari frumoase in noul an!! Va pup cu drag!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adela!!Noul an si voua sa va aduca numai si numai lucruri frumoase, bucurii si dorintele sa vi se implineasca!!Va pup cu mare drag!!

      Ștergere
  10. La multi ani ! Un an nou plin de bucurii si sanatate !!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mimmi!!!Sa ai parte si tu de numai lucruri frumoase in acest an!Multumesc pentru vizita!!

      Ștergere
  11. Un premiu asteapta la mine Mihaela! Ti-l ofer din toata inima! Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adela Ma simt onorata ca imi oferi acest premiu. Multumesc din suflet!!Pupici!!

      Ștergere
  12. bine te-am gasit...pe tine si salata asta minunata !

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ai venit in vizita Coco!!La multi ani!!Pupici!!

      Ștergere
  13. De acord cu tine. Sfecla este mai gustoasa la cuptor. O salata foarte interesanta :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haplea ma bucur a impartasim acelasi gust!Multumesc pentru vizita!!Un weekend minunat iti doresc!!

      Ștergere
  14. O salata minunata cu atatea legume si peste :) Datorita retetei tale am inceput sa mananc si eu sfecla, doar in salata asta deocamdata :) si mi-a placut tare mult gustul. Un an plin de impliniri iti doresc si cat mai multe retete gustoase!

    RăspundeţiȘtergere
  15. Buna "Haine Online",ma bucur foarte mult ca iti place aceasta reteta si ca ai indragit prin intermediul ei sfecla:). Sa stii ca tot pe blog gasesti si alte retete cu sfecla, testeaza-le, poate chiar te vor face sa iti schimbi complet parerea in ceea ce priveste sfecla :).O seara buna!!

    RăspundeţiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...