vineri, 29 iulie 2011

Prajitura cu branza in blat de cacao (Cheesecake)

Astazi va propun o prajitura cremoasa, de fapt un cheesecake cu un aspect un pic modificat decat cel clasic pe care il stiti.O reteta simpla si usoara, cu care dupa parerea mea impaci multa lume cu ea si copii si adulti. N-o sa comentez prea mult...pentru ca si pozele (cred :)..) si usurinta prepararii cu siguranta va vor inspira :)).




Ingrediente:
150 faina
100 gr.unt
80gr.smantana
20 gr.cacao
150 gr.zahar
2 oua
1/2 lingurita praf de copt (optional)

Crema de branza:
2 oua
300 gr. branza ( eu am folosit-o pe cea de grasa de vaci gen Napolact) - in reteta originala s-a folosit o branza mai lejera gen Philadelphia
150 zahar

Incalzim cuptorul la 160 grade. Se bat ouale cu zaharul, smantana si untul bucatele( la temperatura camerei) pana obtinem o compozitie cremoasa. La compozitie adaugam faina si praful de copt si cacao.

Se amesteca pana incorporam toate ingredientele.Tapetam un vas de copt (diametrul aprox.20 cm) cu hartie de copt sau il ungem cu unt si faina si varsam compozitia in ea.

Am mixat branza cu zaharul si ouale. Am folosit mixerul pentru a putea obtine o pasta omogena. Daca decideti sa folositi branza gen Philadelphia atuci e suficient doar sa o amestecati cu restul ingredientelor.

Pasta de branza am dispus-o in randuri pentru ai da un efect zebrat si pentru a mai schimba forma clasica a cheesecake-curilor.:))

La cuptor se tine aproximativ 45-50 minute.

Sa o savutari cu placere!!!!

Aflati mai multe

10 comentarii:

  1. Arata foarte bine, iar de gust...sigur delicioasa!!! O zi buna!

    RăspundeţiȘtergere
  2. cantitatea e pentru 10-12 portii si noi intr-o in 6 am terminat-o imediat ce am pus-o pe masa :)). Si tie o zi cat mai frumoasa iti doresc!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  3. FB totul are un inceput!Bafta multa!

    RăspundeţiȘtergere
  4. merci Teo pentru incurajari!!!!Weekend placut!!!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Mihaela arata fff bine, pastreaza-mi macar o bucatica sau o firimitura mica de tot :) imi place tare mult branzica in combinatie cu acest blat de cacao este o minunatie! Pupicei!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Adela,sorry :)nu mai am nici o faramitura....dar la urmatoarea praji esti prima pe lista:))Weekend placut!!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Arata super.Imi plac prajiturile cu brinza si aluat de cacao.Imi place blogul tau,iar pozele sint superbe(parca sint in fata ta numai trebuie sa te servesti).O zi buna iti doresc!Te pup.

    RăspundeţiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundeţiȘtergere
  9. :)) merci Lili ca mi te-ai alaturat!!O zi frumoasa iti doresc si tie!!!!

    RăspundeţiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...